Je leest over een DELA Natura Uitvaartverzekering (Classic-Gold)
Wijzig je graag de betaalperiode of de betaalwijze? Dat regelen we graag voor jou.
Betaal jij liever jouw premies via een overschrijving ? Ook dat is mogelijk. We bezorgen je dan een betalingsuitnodiging.
Onze vrijblijvende maar nuttige tip:
Wijzig jouw betaalperiode naar jaarlijks of halfjaarlijks. Op deze manier spaar je weer wat administratie uit.
Werkwijze
Geef je polisnummer, naam en voornaam door via info@dela.be en geef jouw keuze(s) door. Je kan ons ook bellen op 02 800 87 87.
Vanaf de volgende maand ontvang je een betalingsuitnodiging.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je doorlopende opdracht. DELA kan en mag het bedrag niet aanpassen. Sterker nog: we zien niet of je betaalt via overschrijving of doorlopende opdracht.
Ons advies: betaal via domiciliëring en zeg je doorlopende opdracht bij je bank op. Dan hoef je zelf niets meer te doen. DELA past automatisch de premie aan na de indexering van de verzekerde waarborgen. Gemakkelijk toch?
Schakel je over naar domiciliëring? Bezorg ons het ingevulde en ondertekende SEPA-formulier op premie@dela.be of per post op Noorderplaats 5 bus 2, 2000 Antwerpen.
De betaling van je premie gebeurt telkens rond de vijfde dag van de maand. Zorg dat er voldoende geld op je rekening staat om je premie te betalen. Sommige banken brengen een extra kost in als de domiciliëring mislukt.
De wijziging naar domiciliëring gaat in vanaf de volgende maand.
Vind de antwoorden die je zoekt specifiek voor jouw verzekering hier:
Weet je niet welke verzekering je hebt ? We helpen je graag.
Geef hier je polisnummer in