Menu
Zoek
Contact

Ik wil op een andere manier betalen. Wat kan ik doen?

Je leest over een Lilas Uitvaartverzekering

Wijzig je graag de datum waarop de premie van de rekening wordt gehouden ? Of de betaalwijze ? Dat regelen we graag voor jou.

Kies zelf de datum waarop de domiciliëring van je rekening gaat.

Jij kiest zelf wanneer de premie van je rekening gaat: dag 5, dag 10, dag 15 of dag 20. De exacte dag kan verschillen in functie van weekenden en verlofdagen.

Goed om te weten
Sommige banken brengen een extra kost in rekening als de domiciliëring mislukt is. Bijvoorbeeld als er te weinig geld op je rekening staat.

Werkwijze
Bezorg ons via info@dela.be of telefoon (02 800 87 87) jouw polisnummer, naam en voornaam samen met de dag van jouw voorkeur om de maandelijkse premie te betalen: dag 5, dag 10, dag 15 of dag 20.

Vanaf de daarop volgende maand houden wij de premie af wanneer jij dat wenst.

Betaal met domiciliëring.

Schakel je over naar domiciliëring? Slim gezien, want weeral een zorg minder. Je kiest zelf wanneer je je premie betaalt: op dag 5, 10, 15 of 20. Zorg dat er voldoende geld op je rekening staat om je premie te betalen. Sommige banken brengen een extra kost in als de domiciliëring mislukt.

Werkwijze
Bezorg ons het ingevulde en ondertekende SEPA-formulier op premie@dela.be of per post op Noorderplaats 5 bus 2, 2000 Antwerpen.

De wijziging naar domiciliëring gaat in vanaf de volgende maand.

Betaal met een overschrijving.

Betaal je liever met een overschrijving jouw premies? Ook dat kan. We bezorgen je dan een betalingsuitnodiging.

Werkwijze
Geef je polisnummer, naam en voornaam door op info@dela.be en geef jouw keuze door. Je kan ons ook bellen op 02 800 87 87.

Vanaf de volgende maand ontvang je een betalingsuitnodiging.

Wijzig je doorlopende opdracht.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je doorlopende opdracht. DELA kan en mag het bedrag niet aanpassen. Sterker nog: we zien niet of je betaalt via overschrijving of doorlopende opdracht.

Voorkom problemen

Ons advies: betaal via domiciliëring en zeg je doorlopende opdracht bij je bank op. Dan hoef je zelf niets meer te doen. DELA past automatisch de premie aan. En heb je alle premies betaald? Dan stopt de domiciliëring vanzelf. Gemakkelijk toch?

Schakel je over naar domiciliëring? Je kiest zelf wanneer je je premie betaalt: op dag 5, 10, 15 of 20. Bezorg ons het ingevulde en ondertekende SEPA-formulier op premie@dela.be of per post op Noorderplaats 5 bus 2, 2000 Antwerpen.

Zorg dat er voldoende geld op je rekening staat om je premie te betalen. Sommige banken brengen een extra kost in als de domiciliëring mislukt.

De wijziging naar domiciliëring gaat in vanaf de volgende maand.

Dit is een vraag met betrekking tot Lilas Uitvaartverzekering. Heb je een andere verzekering?

Vind de antwoorden die je zoekt specifiek voor jouw verzekering hier:

Weet je niet welke verzekering je hebt ? We helpen je graag.

Geef hier je polisnummer in

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij helpen je graag.

Neem contact op