Menu
Zoek
Contact

Mijn factuur ziet er anders uit. Kan ik dit wel vertrouwen?

Vanaf 1 maart 2024 ziet de DELA factuur er anders uit dan je van ons gewend bent.

Vanaf 1 maart 2024 ziet de DELA factuur er anders uit dan je van ons gewend bent. Zo informeerden we je hier over.

Je papieren factuur werd opgefrist en bevat voortaan een persoonlijke QR-code om je betaling veilig en snel uit te voeren. 

Ontvang jij reeds Jaarlijkse Inlichtingen of andere contractuele communicatie van ons per e-mail? Dan ontvang jij voortaan ook jouw factuur in je mailbox. In je nieuwe digitale factuur staat een betaalknop zodat je meteen veilig je betaling kan uitvoeren met alle juiste gegevens. Handig toch?

Wilt je je betaalverzoeken efficiënter beheren en de kans op fraude minimaliseren? Je kan er vanaf 1 september 2024 ook voor kiezen om je betaalverzoeken van DELA via een melding in de Payconiq-app te ontvangen. 

Hier kan je bijkomende informatie vinden over de Payconiq-app en de veelgestelde vragen hierover.

Als je voor deze optie kiest, ontvang je tegelijk ook nog steeds je factuur per e-mail. Geen zorgen, dubbel betalen is niet mogelijk: de betaallink in de e-mail is dezelfde als de link in de app. 

(!) Wees altijd alert voor frauduleuze facturen. De premie van jouw DELA-polis kan en mag enkel gestort worden op één van volgende rekeningnummers. Zie jij een ander rekeningnummer staan? Neem contact op met onze Klantendienst op 02 800 87 87.

 

DELA Uitvaartzorgplan BE56 7310 0167 0088
DELA Natura Uitvaartverzekering (Classic-Gold) BE83 4111 1094 0215
Hooghenraed Uitvaartverzekering
BE95 7330 3309 9258
Lilas Uitvaartverzekering BE16 3101 6584 9474

Ontvang jij je factuur nog op papier en wens je deze ook per mail te ontvangen? 

  • Ga naar www.mijndela.be en meld je aan of klik éénmalig op ‘Maak een account aan’ en rond je registratie eerst af als je dit nog niet eerder deed.
  • Om jouw polisgegevens op te roepen, meld je je nadien aan met itsme of eID.
  • Ga in je MijnDELA account naar ‘Mijn persoonlijke gegevens’.
  • Hier kan je je gegevens raadplegen en/of je e-mailadres zelf wijzigen of aanvullen.
  • Duid vervolgens aan dat je bepaalde contractuele documenten elektronisch wenst te ontvangen.
  • Ontvang je na deze wijziging toch geen digitale communicatie van ons? Controleer dan zeker of we niet bij je ongewenste e-mails terecht zijn gekomen.

Wens je in de toekomst per domiciliering te betalen?

 
 
 
 
 
 
 
 

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij helpen je graag.

Neem contact op